Wednesday, December 29, 2010

rumah sewa ouh rumah sewa..

assalamualaikum..
  • haaa hari ni saya mahu cerita pasai rumah sewa sy laa.. haihh mcm2 dugaan sebenarnye.. tp sabar je laa.. takpe lah bersusah2 dahulu ber senang2 kemudian kn??
  • well pada mula nye aku dok uma lain.. dok uma tok sedara kawan aku.. sewa kat situ kire kepala.. satu kepala RM150*fullfinished*.. whut???? perrhhh mahal siot.. macam dok kat shah alam je kn?? padahal dok perak jee.. tade lah bndar pon..
  • aku smpi 24/12 rituh.. mama n abg aku anta.. dari lua cantek.. dlm.. hampeh siot!. geli gilaa aku doe! mak aku plak dah bebel2.. adess.. aku pon bertungkus lumus bersama kwn2 serumah aku mencari rumah baru..
  • tengs tu najah n fam.. bersusah payah mencari yang terbaik untuk kami duduk.. very appreciate it! Tengs yaw!!!
  • dan hasillll nyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... TADAAAAA 
hahahyeahh.. sya dok uma corner lot.. hoho best la jugak.. hoho
ni plak halaman kami.. besaaa sebenarnye:) bole muat 5 kereta. haha buat car wash je la:) hahha
bole main basketball.. haha badminton pon bolee:) hahha
 
haha barang-barang ini hak milik sya dan najah!:) ahaha

banyak kot!.. sempit sket..disebab kn br aku yg bnyk:) haha
sorry jah!

tilam aku... haha bua sementara dulu.. dpt duit pt tmbh lagi yah!!.. kasi lagi tebai! dan tinggi..
insyaAllah:)

haha maap la senget benget korg tengok.. sebb malas nk rotate
hahha rotate sendiri..

  
haha aku yg belom mandi:p
hahha ninja here!! bahhahahah
  • ok la tu kn?? bilik lain dan dapur bersepah lah.. malu plak nk tunjuk.. nant sy update.. nk upload berok band sy lembab.. haha harap mklom:)..
  • haha rumah kami RM 450 sebulan.. ade 3 bilik.. rumah half fullfinished.. ok laaaa:)... dah rezeki kami... duduk  6 org.. apa yg penting KERJASAMA!!! weeee.. hehe
  • hari2.. bolee main masak2!.. heheh seronok!!.. ptg2 main ngun dak2 depan.. abg sebalh HENSEM!! HYEEEEEE.. hehehe..*gatal!.. sy single lagii lahhhhh:)
  • tu je kott bye!!~~


-ffmk-

1 comment:

imah said...

elok2 duduk kat umah sewa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...