Wednesday, December 8, 2010

impian

assalamualaikum.. hello!! apakahabr..
siapa disana..*mengong*
hahah
sengal je aku.. hah apa impian kau??
hahahha.. aku nk kaya!! kau??
andai aku dpt 1 juta!.. perhhh.. best nyee  nk shopping..
heheh pompuan pk shopping je kn??
hehe.. nak date ngun superman saya laaa:)
beli kete sport..naik berdua jee.*fair lady ke..*
pas tu bye2 kat org luar.. perhh
berangan only okay!

then nak rumah!!
wah rumah simple2 jee.. taknk la besr2 sgt.. janji selesa ok!
yang fenting!!untuk terus hidup dan menjana duit dgn lebih bnyk!
wahhhhhhhhh..
hehe business msti lah ade.. kte work together okay syg!
hahah poyo je ayt aku

kawen???.. hahha
WAAJIB OKAY!
haha kawen skrg boleh?
perh tak sabr2 nampk kau nyah!
hak3!

kebajikan pon perlu ade..
tangung jwb pon kene jaln kn.. mama ILOVEYOU!
nanti kmi ank2 mama nk mama rasa kejayaan ank2 mama ok!
:)
pergi haji jom!! semoga hidup aman dunia dan akhiran dan sentiasa kuat mnghadapi dugaan NYA..

well semua ade impian masing2..
kadang2 tu tersirat dlm hati.. sukar untuk dijelas kn dgn perkataan..
walau ape pon.. rezeki jodoh perteman ajal maut sume ditangan Tuhan..
kte berusaha untuk dptkn nye.. insyaAllah mendapt balasan nye kembali..
*islamic jap* 
hahha

apa yang aku nak sekarng??

------------------->     nak beli baju superman!! sbb sy syg superman saya!!..(*.^)
------------------->   bju jersi bolaaaaaa..*couple pon best gak*
------------------->   bagi aku bear.. sbb bole pelok ciom die tiap2 hari.. lpas geram pon boleee
------------------->   NAK DATING DENGAN SUPERMAN SAYA TIAP2 HARI BOLEE?? 
jim alif ta alif lam...
GATAL
<3 you superman!
ntah nape aku addicted kat kau superman..
seronok dpt bersma kau selaluuu~~
(^.^)





-ffmk-


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...