Sunday, December 12, 2010

amat lah bosan

ohoiiiiiiiii..
saya kebosanan disini yah.. hahha
cuti sem ini mcm2 dugaan melanda diri ini.. dan juga kawan2 ku yg lain..
dr segi fizikal. mental mahu pon hati..
erkk
haha apakah??
biauuu lerr ..hehehehe..

apa kau buat kat rumah ekk??
hah!!
 bgun pagi jeee.. erkk.. awal tau..6.30 pagi 

tipuuuuuuuuu..
hahah
:P
 then kemas rumah..
perh bgun2 je bersepah.. apa aku buat?? haha mmg suke selerak kn rumaaa.. haha
oleh kerana saya ank bungsu .. dan seorang je ank permpuan dirumah ini.. jadik saya lah jadi bibik dikala cuti sem.. dan cuti2 yang akan datg..
teetttttt!!!!

BENCI!!!!!!!!
*buat je la fatin oiiii..
-.-''

ok2  dah kemas rumah.. simpan2 barang.. make sure sume cntik2.. klu tak mama blk perr..
POTPETPOTPET
bernanah telinge mndengar
hadei..

baju plak jgn lupa basuh.. kalu skit malas nk bsuh.. hehe sorry mama!
hahaha

hah.. apa lagi?? MASAK LER..
abg aku yng kuat makn lagi ske membuli aku msk.. 
menyuruh aku dagn jaya nye masak.. klu tak kene repot kat mama..
huhu sedey kot..
ok masak2.. campak2 sudah.. haha
tp sedap ape aku mask..
adakah ini aku masak??
hehehehe


tipuuuuuuuu
*again.. kantoii*

-------> boleh buat menantu dah ni*
tetttt.
tak mau!!! sy belom bersedia ok!
hehehe
lagi???

jemur lah kain.. wahh.. banyak angin.. rambut ku berterbangan seperti di pantai.. ecewahhhh
hahah berangan jap mcm kat pantai.. haha



berangan dgn superman aku jap..
hahhaa
 sudah selesai sume.. 
on9.. fb-ing.. mkn.. tgk tv.. tdo
zzzzzzzz
tu je kot..
hoho klu klua hahaha mmg tak beragak aku.. mcm2 aku beli

hehhehehe
:P
tu jee

p/s : aku bosannnnnnnn
bye!



-ffmk-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...