Friday, December 31, 2010

berakhir sudah 2010

 assalamualaikum semuaaa..
  • hey babes!.. haha hari ni berapa hari bulan weh?? what?? 31 disember?? yes!! mmg dah akhir tahun dah.. so esok kita dah tahun baruu yeyyy!!!!! 2011 dahh:) haha.. seronok ke 2011 nk dtg?? bg aku best la jugak kn..
  • haha well bnyk kot pengalaman 2010.. yang telah buat aku.. PELEPAPP!!!... hamek kau.. jatuh..GEDEBAK GEDIBIK GEDEBUK.. haha padan muka aku.. haha tu lahh kuat berangan lagii.. haha.. tu sume pengajaran aku.. dan dah pon menjadi pengajaran kat aku..
  • tahun baru nak dtg jagn dok berangan je CIK FATIN oiii.. awak tuh dah besaaa... baik!! -.-'' tak kuat berangan dah.. peromisssss heehe
 
 berangan jap.. hahah LAST LAST!! hahaha                                      ============ >>>>>
                                  ========== >>>>>
                                                                               




  •  haha ape2 pon azam baru kena lah ade..betoi dok?? haha so apa azam baru korg?? haha aku nk jadi ayu lah thun ni.. haha sbb sebelum ni aku ganas.. insyaALLAH.. klu diizin kn...tapi rock tetap ade!! thats me! yeahh

  •  hahah korang aku disini mengambil kesempatan untuk meminta maap dari hujung rambut hingga hujung kaki.. kalu aku ade salah dan silap.. babes! aku mmg bnyk kekurangan..n hope tahun baru ni dapat beri aku semangat baru.. dgn azam aku yng baru.. rumah baru.. stlye baru.. perangai baru *ubah sket.. dah matang kn?? hahha... boyfie baru.. oopssssss.. hahhaa sume nye baru2 yah..
  • all the best lah korg.. selamat maju jaya.. MAJU LAH SUKAN UNTUK NEGARA ~~

 PEACE YAW!!
BYE 2010 n n n HELLO 2011!!






*gambar dirumah baru dan style terbaru aku tok 2011
SUPERMAN sy CINTA awak..
<3 baibai~


-ffmk-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...