Sunday, August 29, 2010

terima kasih

terima kasih kerana kau mencuba..
terima kasih kerana membantu aku..
terima kasih kerana memahami aku..
terima kasih kerana meluangkan masa dengan aku..
terima kasih kerana kau pernah hadir dalam diri ini..
terima kasih kerana kau pernah beri aku kasih sayang..
terima kasih kerana kau pernah melayan kerenah aku..
terima kasih kerana kau tak pernah bosan dengan aku..
terima kasih kerana kau cuba berusaha untuk menjadi yang terbaik untuk ku..
terima kasih atas kelakuan kau terhadap aku..
terima kasih atas segalanya..
aku menhargainya..
maaf kerana tidak dapat memenuhi impian kau.. kerana aku tak mampu..
kerana aku tahu kau perlu memiliki lebih baik dari aku
tapi aku cuba untuk menjadi yang terbaik..
terima kasih wahai TEMAN SETIA...
;)*terharu*
adr:)




-ffmk-

2 comments:

Anonymous said...

gambar nk gedik je=)

fatin khusaini said...

ahaa.. bia laaa.. aku malu laa:)) eheee:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...